De gehaakte aardbei
De gehaakte aardbei
De gehaakte aardbei
De gehaakte aardbei
Nederlands
175
Prijs
16,95

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag thuisbezorgd.

DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPEN

Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie.

Mannen staan intussen met hun terreinautos fl uitend vast in de file. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei.

Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken.

De internationaal bekende marketingautoriteit Paul Postma combineert zijn praktische ervaring met scherpe observaties uit het dagelijks leven. Dit boek bevat zijn populaire columns over het onbegrip tussen klanten en marketeers uit het Tijdschrift voor Marketing.

0 | 0

  • : Paul Postma
  • : Paul Postma Marketing Consultancy
  • : 9789077881477
  • : Nederlands
  • : Paperback
  • : 175
  • : september 2008
  • : 223
  • : 200 x 126 x 16 mm.
  • : Bedrijfscommunicatie en -presentatie; Bedrijfskunde: algemeen; Culturele en mediastudies; Direct marketing / telemarketing; Klantenservice; Marktonderzoek; Merken en huisstijl; Ondernemerschap; Organisatiekunde en gedrag; Populaire overtuigingen en controversiële kennis; Sociale groepen; Sociale kwesties en ethische kwesties; Verkoop en marketing