Prijs
19.95

Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis

Gratis binnen 30 dagen retourneren
Bezorging in de winkel is gratis
We bevinden ons in een ‘tussentijd’; een chaotische overgangsperiode naar een nieuwe realiteit, waarin ons denken en ons bewustzijn beter in balans komen. Marcel Douma en Henk van der Honing geven hun visie op het ontstaan van de huidige Ego-economie. Zij beschrijven vervolgens hoe het huidige maatschappelijke paradigma aan het verschuiven is en wat dit concreet betekent voor mens, maatschappij en organisatie. In hun beschouwingen mengen zij op een knappe wijze macro-economische-, bedrijfskundige- en filosofische- en psychologische invalshoeken.
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Henk van der Honing, Marcel Douma
  • Uitgeverij: Brug, Uitgeverij Van
  • ISBN : 9789065238733
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 176
  • Verschijningsdatum : August 2021
  • Gewicht : 235
  • Afmetingen : 205 x 135 x 16 mm.
  • Thema : Bedrijfsinnovatie; Management en managementtechnieken; Ondernemerschap; Organisatiekunde en gedrag