De empathiefactor
  • De empathiefactor
  • De empathiefactor
Prijs
9.99

Direct downloaden

Klanten beoordelen ons met een
Hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot.
Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking. Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Marie Miyashiro
  • Uitgeverij: Business Contact
  • ISBN : 9789047005254
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Verschijningsdatum : June 2012
  • Gewicht : 1
  • Afmetingen : 1 x 1 x 1 mm.
  • Serie : Business bibliotheek
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk - 2
  • Thema : Communicatiewetenschappen