Het innovatiedilemma
  • Het innovatiedilemma
  • Het innovatiedilemma
Prijs
14,99

Direct downloaden

Klanten beoordelen ons met een
Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn. Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen – voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Bedenker Clayton Christensen legt uit hoe dit kan gebeuren, en wat een bedrijf kan doen om hetzelfde lot te ontlopen. Het innovatiedilemma is ‘een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten – en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan’.
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Clayton M. Christensen
  • Uitgeverij: Business Contact
  • ISBN : 9789047008293
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Verschijningsdatum : februari 2015
  • Gewicht : 1
  • Afmetingen : 1 x 1 x 1 mm.
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk - 2
  • Thema : Bedrijfsmanagement; Financiën