De motivatieparadox
De motivatieparadox
De motivatieparadox
De motivatieparadox
Prijs
24.99
Direct afhalen in de winkel?

Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis

Gratis binnen 30 dagen retourneren
Bezorging in de winkel is gratis
Klanten beoordelen ons met een
Gemotiveerde medewerkers zorgen voor meer verbondenheid en betere resultaten. Alwin Sixma laat zien hoe je van motivatie een professionele topprioriteit kunt maken.
In ‘De motivatieparadox’ breekt organisatieadviseur Alwin Sixma een lans voor motivatie als kracht en zet hij ons op een verrassende manier aan het denken over wat we nu écht belangrijk vinden in ons werk. Motivatie is een van de belangrijkste, maar tegelijk een van de meest onbegrepen en verwaarloosde onderwerpen op de werkvloer. We vinden het lastig om erover te praten; het laat zich nu eenmaal niet vangen in targets en tabellen. Toch zijn we het er allemaal over eens dat gedreven mensen de beste resultaten bereiken. Deze tegenstelling – motivatie heel belangrijk vinden maar het in de praktijk verwaarlozen – is wat Alwin Sixma de motivatieparadox noemt. Motivatie zou volgens hem een professionele topprioriteit moeten zijn waar organisaties actief op sturen. Aan de hand van veel praktische voorbeelden legt hij uit wat motivatie kan betekenen voor jou, je team en je organisatie, en biedt hij een methode waarmee je het leert inzetten. Verplichte kost voor iedere professional die echt ruimte wil geven aan motivatie.
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Alwin Sixma
  • Uitgeverij: Business Contact
  • ISBN : 9789047015826
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 256
  • Verschijningsdatum : maart 2022
  • Gewicht : 355
  • Afmetingen : 210 x 135 x 23 mm.
  • Thema : Assertiviteit, motivatie, zelfvertrouwen en positieve geesteshouding; Bedrijfsstrategie; Management: leiderschap en motivatie; Organisatiekunde en gedrag