Handboek betekenisvol ondernemen
  • Handboek betekenisvol ondernemen
  • Handboek betekenisvol ondernemen
Prijs
9,99

Direct downloaden

Klanten beoordelen ons met een
Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. We hebben het hier over wérkelijke, aantoonbare waarde, voor het leven van klanten, medewerkers en andere betrokkenen _ kortom, voor de maatschappij in brede zin. Welkom in de betekeniseconomie! Kees Klomp, Stefan Wobben en Jesse Kleijer schreven een handleiding om te ondernemen in de betekeniseconomie. De methode bestaat uit vijf fasen die samen een concrete actielijst vormen voor het bouwen van een betekenisvolle bedrijfsvoering. Hun aanpak begint bij de beweegredenen van de ondernemer als mens, en voert via de binnenkant van het bedrijf, het merk en de marketingactiviteiten naar een positieve impact op de maatschappij, wat op zijn beurt weer lucratief is voor de onderneming.
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Jesse Kleijer, Stefan Wobben, Kees Klomp
  • Uitgeverij: Business Contact
  • ISBN : 9789047009207
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 166
  • Verschijningsdatum : juni 2016
  • Gewicht : 1
  • Afmetingen : 1 x 1 x 1 mm.
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk - 2
  • Thema : Management en managementtechnieken