Orchestrating Public Opinion
Prijs
84.99
Adobe DRM

Software vereist om eBook te kunnen lezen.

Meer info

Direct downloaden

Klanten beoordelen ons met een
Analysis of political advertising tends to give music short shrift - which flies in the face of what we know about the power of music to set a mood, affect feelings, and influence our perceptions. This book is the first to offer a detailed exploration of the role of music in US presidential campaign advertising, from Eisenhower to the present, showing that in many cases music isn't simply one element in the presentation of an ad's message - it's the dominant factor, more important than images, words, or narration.
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Paul Christiansen
  • Uitgeverij: Aup Wetenschappelijk
  • ISBN : 9789048531677
  • Taal : Engels
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 277
  • Verschijningsdatum : January 2018
  • Gewicht : 1
  • Afmetingen : 1 x 1 x 1 mm.