Prijs
19.60

Direct downloaden

Hoe bied je geweldige service aan klanten die de lat hoog leggen? Ze staan aan jouw balie, ze bezoeken je op kantoor, je hebt ze aan de telefoon, je hebt digitaal contact met ze, ze zitten in het vliegtuig of ze zijn te gast in jouw restaurant. Als medewerker heb je contact met tientallen of misschien wel honderden klanten per dag. Sommige klanten vinden alles goed, je kunt het eigenlijk nooit fout doen. Maar er zijn ook veeleisende klanten, die de lat hoog leggen en dit ook duidelijk laten merken. Topservice voor veeleisende klanten Hoe je juist ook die kritische klanten kunt bedienen, lees je in dit boek. Topservice is topsport! Formulieren, chatbots en procedures kunnen helpen, maar uiteindelijk maak jij het verschil. Met een warm welkom bijvoorbeeld, of door te zoeken naar wat wél kan. De 6 principes van uitzonderlijke klantbeleving In zes praktische principes word jij nog beter in deze topsport. Geen trucjes waar de onoprechtheid vanaf spat, maar richtlijnen voor authentieke service. Door praktijkvoorbeelden en vuistregels krijg je grip op jouw plus- en verbeterpunten en vind je inspiratie om te streven naar excellente dienstverlening.
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Dennis Opstal, Jean-Pierre Thomassen
  • Uitgeverij: Boom
  • ISBN : 9789024443949
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 160
  • Verschijningsdatum : August 2021
  • Gewicht : 1
  • Afmetingen : 1 x 1 x 1 mm.
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk - 3