Zakelijke doelen bereiken met sociale media
  • Zakelijke doelen bereiken met sociale media
  • Zakelijke doelen bereiken met sociale media
Prijs
9.99

Direct downloaden

Klanten beoordelen ons met een
De wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te realiseren.
Van lukraak naar doelgericht! Wil je bedrijfsmatig aan de slag met social media, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al actief op social media, maar weet je eigenlijk niet wat je wilt en kunt bereiken? En wat je daarvoor moet doen? Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden in samenwerking met de Universiteit Utrecht en tien vooraanstaande social media-experts een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf zakelijke doelen. Stuk voor stuk doelen die met de inzet van social media goed te verwezenlijken zijn, zoals het vergroten van je naamsbekendheid, het genereren van leads of het werven van nieuwe medewerkers. Voor elk doel wordt aangegeven welke activiteiten je op social media moet ontplooien om dat doel te realiseren. Talloze organisaties hebben het model al met succes in de praktijk toegepast. Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken: Naamsbekendheid vergroten Leads genereren Klanten behouden Klantenservice verbeteren Reputatie verbeteren Beïnvloeders betrekken Marktinzicht vergroten Risico’s beheersen Medewerkers werven Medewerkers betrekken Productiviteit verhogen Innovatie/ontwikkeling bevorderen
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Marco Frijlink, Wilco Verdoold
  • Uitgeverij: Business Contact
  • ISBN : 9789047007944
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : eBook
  • Aantal pagina's : 174
  • Verschijningsdatum : December 2015
  • Gewicht : 1
  • Afmetingen : 1 x 1 x 1 mm.
  • Formaat : ePub met digitaal watermerk - 2
  • Thema : Webmarketing