Copy & Concept
Prijs
53.95
Direct afhalen in de winkel?

2 - 3 Werkdagen

Gratis binnen 30 dagen retourneren
Bezorging in de winkel is gratis
Klanten beoordelen ons met een
- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie; - met cases van topbureaus; - Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld. In de zesde editie is er extra aandacht voor socialmediastrategieën, creatieve technieken en online tips en trends. Copy & Concept bevat nu ook een generiek hoofdstuk over schrijven en een nieuw afsluitend hoofdstuk "Pay-off". Copy & Concept mag niet ontbreken op hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Communication & Multimedia Design, Media, Informatie & Communicatie en Kunstopleidingen.
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Martin Westbeek, Barry de Waal, Bert Thobokholt
  • Uitgeverij: Noordhoff
  • ISBN : 9789001298654
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 224
  • Gewicht : 900
  • Afmetingen : 305 x 220 x 16 mm.
  • Thema : Verkoop en marketing
  • Trefwoorden : Marketing, Communicatie, Socialmedia