Prijs
45.00

2 - 3 Werkdagen

Gratis binnen 30 dagen retourneren
Bezorging in de winkel is gratis
Professioneel communiceren is een voorwaarde voor het ontstaan van een goede relatie tussen een behandelaar en zijn patiënt. Het is aangetoond dat een goede relatie tussen een mondzorgverlener en een patiënt de mondgezondheid van de patiënt bevordert. Professioneel communiceren kan moeilijk zijn. Zelfs ervaren mondhygiënisten blijken soms moeite te hebben met bepaalde gesprekssituaties. In deze nascholing worden aan de hand van casuïstiek tips gegeven om lastige gesprekken met succes te kunnen voeren. Achtereenvolgens wordt aandacht besteed aan het omgaan met conflicten, agressie, angst, huiselijk geweld, seksuele intimidatie en gemaakte fouten. Een apart hoofdstuk wordt gewijd aan het voeren van een slechtnieuwsgesprek. Ten slotte wordt aandacht besteed aan het communiceren en omgaan met specifieke patiëntengroepen, zoals patiënten met beperkte gezondheidsvaardigheden, patiënten met een andere culturele achtergrond en oudere (kwetsbare) patiënten.
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Albert Smith
  • Uitgeverij: Accredidact
  • ISBN : 9789089764034
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 56
  • Verschijningsdatum : October 2021
  • Gewicht : 191
  • Afmetingen : 245 x 179 x 10 mm.
  • Serie : AccreDidact