Prijs
41.50

2 - 3 Werkdagen

Gratis binnen 30 dagen retourneren
Bezorging in de winkel is gratis
Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0.

Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.

Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Paul Postma
  • Uitgeverij: Paul Postma Marketing Consultancy
  • ISBN : 9789024400584
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 452
  • Verschijningsdatum : January 2018
  • Gewicht : 880
  • Afmetingen : 240 x 170 x 21 mm.
  • Trefwoorden : Marketing, Management