Marketing
Prijs
37.75

2 - 3 Werkdagen

Gratis binnen 30 dagen retourneren
Bezorging in de winkel is gratis
Klanten beoordelen ons met een
Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieën en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategieën en -tactieken. Het huidige, digitale marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords. Los van de laatste hypes biedt het handboek Marketing. De basisprincipes een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van consumentgerichte prijs-, distributie- en communicatiestrategieën. De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra’s op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen) vragen en kritische doordenkers. Zo wordt Marketing. De basisprincipes een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Katheline de Lembre
  • Uitgeverij: Acco België
  • ISBN : 9789464142242
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Verschijningsdatum : August 2021
  • Gewicht : 403
  • Afmetingen : 245 x 171 x 15 mm.