Ondernemerschap in hoofdlijnen
Prijs
52,95

3 - 5 Werkdagen

Ondernemerschap in hoofdlijnen van Peter van der Meer biedt een overzicht van de benodigde (bedrijfs)economische kennis en vaardigheden voor het schrijven van een ondernemingsplan, vanuit een unieke multidisciplinaire benadering.
Gedurende het opzetten en laten (door)groeien van een bedrijf kunnen inzichten veranderen en verandert het plan mee.

Om studenten dat inzicht te geven in de markt en in de middelen die nodig en beschikbaar zijn behandelt deze editie daarom ook de theorie achter de canvassen, de tabellen en de modellen. Daarbij komen verschillende disciplines aan bod, waaronder bedrijfseconomie, marketing, strategisch management en bedrijfsadministratie.

0 | 0

  • : Peter O. van der Meer
  • : Noordhoff
  • : 9789001277765
  • : Nederlands
  • : Paperback
  • : 247
  • : februari 2022
  • : 463
  • : 247 x 181 x 14 mm.
  • : Bedrijfskunde: algemeen