Prijs
14.99

Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis

Gratis binnen 30 dagen retourneren
Bezorging in de winkel is gratis
Klanten beoordelen ons met een
Met een paar duizend euro startkapitaal richtte Thijs Verheul (1992) samen met Sjuul Berden en Joep Dohmen als studenten aan de Wageningen Universiteit het tweedehandskledingplatform United Wardrobe op: een platform waarmee je veilig en sociaal kleding kon kopen en verkopen. In de jaren daarna haalden Thijs en zijn compagnons miljoenen aan investeringen binnen. United Wardrobe werd door meer dan vier miljoen mensen gebruikt. In oktober 2020 werd het platform verkocht aan Vinted, een Litouwse online marktplaats die in meer dan tien landen actief is. Thijs neemt je mee in de wereld van investeringen, bedrijven bouwen en verkopen, de stress en onzekerheid en het geluk en doorzettings vermogen van een jong team met een droom.

Thijs was 28 toen hij United Wardrobe aan Vinted verkocht. Dit is het verhaal van idee naar exit.

Motiverend, leerzaam en eerlijk verhaal over ondernemen op het scherpst van de snede. En heel leuk om het verhaal vanuit jouw perspectief te lezen – mijn respect voor jullie is nog verder gegroeid!
- Thomas Plantenga, CEO Vinted

Richard Branson kan er nog wat van leren!
- Philip de Roos, De Roos Advocaten
Lees meer

Reviews

Door onze lezers geschreven
0 sterren | 0 beoordelingen

Wat vond jij van dit boek?

Hoeveel sterren geef je?
Geef je uitgebreide beoordeling en maak kans op een cadeaukaart ter waarde 50,00.

Details

  • Auteur(s) : Thijs Verheul
  • Uitgeverij: Verheul
  • ISBN : 9789083194707
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Verschijningsdatum : November 2021
  • Gewicht : 223
  • Afmetingen : 200 x 134 x 14 mm.
  • Thema : Bedrijfsstrategie; E-commerce: zakelijke aspecten; Verkoop en marketing